WEKO3
アイテム
農産物空輸の実態と産地の対応 Ⅱ. 航空輸送農業の発展の条件と産地の対応
https://kagawa-u.repo.nii.ac.jp/records/3331
https://kagawa-u.repo.nii.ac.jp/records/3331e22f27b0-f30f-4f46-a2e4-c86b2b0841ba
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2012-03-27 | |||||||||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||||||||
タイトル | 農産物空輸の実態と産地の対応 Ⅱ. 航空輸送農業の発展の条件と産地の対応 | |||||||||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||||||||
タイトル | The realities of transporting agri-products by air and the response of producing areas. II. Conditions for the development of airlifting and response of producing areas | |||||||||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||||||||
言語 | ||||||||||||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||||||||||||
アクセス権 | ||||||||||||||||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||||||||||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||||||||||||||||
著者 |
吉田, 博
× 吉田, 博
× 久保, 利文
× 亀山, 宏
|
|||||||||||||||||||||||
書誌情報 |
ja : 香川大学農学部学術報告 en : Technical bulletin of Faculty of Agriculture, Kagawa University 巻 41, 号 1, p. 15-26, 発行日 1989-03-01 |
|||||||||||||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||||||||||||
出版者 | 香川大学農学部 | |||||||||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||||||||
ISSN | ||||||||||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||||||||||||||||
収録物識別子 | 0368-5128 | |||||||||||||||||||||||
書誌レコードID | ||||||||||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||||||||||||
収録物識別子 | AN00038339 | |||||||||||||||||||||||
著者版フラグ | ||||||||||||||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||||||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||||||||||||||
WAID | ||||||||||||||||||||||||
524 | ||||||||||||||||||||||||
KEID | ||||||||||||||||||||||||
2733 |